zondag 29 november 2015

Afterparty

Het was gezellig
Na het concert namen we de metro terug naar Amsterdam Centraal en besloten samen nog wat te gaan drinken. De keuze viel. Zoals bijna altijd tegenwoordig, op de hartjes en het bleek daar behoorlijk rustig te zijn deze vrijdagavond. Via de BCM app voegde ik diverse verzoeknummers aan de playlist toe en dat werkte als een trein. We beginnen langzaam aan een muziek reputatie op te bouwen in de hartjes, wie weet staan we hier in de toekomst gewoon te draaien net als vroeger in de Roode baron. De twee eigenaressen van de hartjes bleken ook grote Simply Red fans te zijn en algauw werden er flink wat nummer van de band gespeeld.


Op een gegeven ogenblik was het tijd voor mijn kompaan om te vertrekken want hij moest de laatste trein naar Zaandam nog halen terwijl ik besloot om nog even na te genieten in de bar. Na een minuut of dertig ging echter mijn telefoon, het bleek dat de trein naar Zaandam al een kwartier stil stond op het perron en er toen eindelijk werd omgeroepen dat er geen machinist was en dat het nog wel een uur ging duren voor de trein zou vertrekken. Toen hij hoorde dat ik nog bij de Hartjes was zei hij tot zo en even later zaten we samen weer achter een biertje. Zijn vrouw had ondertussen aangegeven om hem op te komen halen en mij dan ook meteen thuis af te zetten en zo bleven wij dus gezellig aan de bar hangen. De bar ging echter dicht voordat zijn vrouw gearriveerd was dus moesten wij doorschuiven naar de Mekhong river aangezien die een uurtje langer open is dan de hartjes. Tijdens het eerste pilsje daar arriveerde echter zijn vrouw en verlieten wij de kroeg na een erg gezellige avond waarop het een stuk later was geworden dan wij van origine gepland hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten