donderdag 26 november 2015

iPhone 6s

Ik heb de space grey
Ik had op donderdag bericht gekregen dat mijn nieuwe telefoon door Typhone op de post was gedaan en spoedig zou arriveren. Bij de mail zat ook een link van de verzending via post.nl zodat ik kon zien wanneer mijn telefoon zou arriveren. Na wat klikken zag ik dat mijn telefoon de volgende middag zou arriveren en ik was dus erg verheugd. Helaas werd op de vrijdagochtend de levering naar de zaterdag verplaats en alhoewel dat nog voor mijn trip naar België was, was het te laat om het al mee te kunnen nemen. De zaterdag ging echter voorbij zonder telefoon maar alleen met de mededeling dat de levering inmiddels naar de maandag was verplaatst. Dan zat ik echter in België net zoals op dinsdag dus het zo vast wel woensdag worden voor ik mijn telefoon in ontvangst kon nemen.


Bij thuiskomst op dinsdag vond ik inderdaad twee briefjes van post.nl in de bus. Op de eerste stond dat ik maandag niet thuis was en dat zij zonder tegenbericht een tweede poging op dinsdag zouden doen. Het tweede bericht was inderdaad van de dinsdag en gaf aan dat ik op woensdagmiddag het pakket op een filiaal kon komen ophalen na 15:00 uur. Woensdag stond ik daar dan ook om 16:00 uur op de stoep want ik had toch wel behoorlijk veel zin in mijn nieuwe iPhone en na tien minuten stond ik weer buiten met mijn telefoon in mijn begerige knuisten geklemd. Ik reed fluks naar huis en pakte de telefoon uit. Simmetje erin, kopie van de software van mijn oude telefoon op mij nieuwe zetten en ik was op en running, zoals het hoort. De eerste indrukken zijn uitstekend maar na een tijdje gebruik zal hier wel een berichtje verschijnen over mijn ervaringen met mijn iPhone 6s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten