dinsdag 10 november 2015

TV meubel

Tada
Nu had ik enkele dagen geleden mijn nieuwe tv meubel gekocht dat op voorraad was maar door de logistiek moest ik echter nog zeker drie weken op de levering wachten. Tot mijn vreugde kreeg ik echter een belletje van Goosens dat er een levering uitgevallen was en of mij de maandag schikte. Nu was ik vrij maar had 's ochtends een afspraak bij de tandarts of ze dus 's middags konden langskomen.

Welnu maandagmiddag rond een uur of twee kwamen de bezorgers aan, zetten de poten onder het meubel en verlieten mijn huis weer binnen enkele minuten Ik zette de tv op de kast en ging er eens goed voor zitten. Het meubel past prima in mijn interieur en de hoogte was perfect t.o.v. de bank. Kortom prima de luxe. Nu nog wat schuiven met de kast en de stereo goed aansluiten en we zijn klaar voor de volgende twintig jaar (hoop ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten