dinsdag 24 november 2015

Shoppen

The chocolate line
Het was tijd om te shoppen en dus werd de Keyserlei verlaten en de Meir betreden, hartje van shopping Antwerpen. Er werd een bezoek gebracht aan het paleis op de Meir waar de winkel van the chocolate line gevestigd was. Dit is een van de beste chocolaterieën ter wereld en ik nam hier een doosje pralines mee om mijn moeder mee te verrassen. De volgende stop was een onverwachte want er bleek een pop-up store te zitten op de Meir die merk keukengerei verkocht met aantrekkelijke kortingen. Aangezien een grill pan al een hele tijd op mijn verlanglist stond besloot ik een poging te wagen en betraden we de pop-up store. Er was veel prullaria te koop maar ook een groot aanbod aan pannen en ik slaagde er dan ook in om een mooie grill pan aan te schaffen evenals wat kleinere dingen.

Daarna was het wel tijd geworden voor een koffie break (geen bier deze ronde) en we liepen de wapper op om bij de Rubens Inn neer te strijken. Hier namen we cappuccino en bezochten het toilet om daarna de Meir weer verder af te zakken. Er werden nog wat kleine aankopen gedaan her en der maar veel werd er niet gekocht voordat we het einde van de Meir en onze shopping tocht bereikten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten