maandag 2 november 2015

Goossens

Dit is hem dus geworden
Nu ben ik dan in het bezit van een hypermoderne tv maar die is te breed voor mijn huidige tv meubel. Daarom werd op de zondag de gang naar villa arena ingezet om een nieuw tv meubel aan te schaffen. Ik startte bij Goossens aangezien ik nog een cadeaubon van 50 euro had liggen van deze zaak en na een rondje door de zaak vond ik daar iets dat mij en aansprak en dat prima binnen mijn interieur paste. Het meubel was er in drie maten en de kleinste (1 meter 35) paste prima en was ook breed genoeg voor de tv. Tot mijn vreugde was hij ook op voorraad en besloot ik tot aanschaf over te gaan in de verwachting dat hij binnen een week bij mij thuis zou staan te pronken. Helaas bleek op voorraad leverbaar nog steeds drie weken wachttijd in zich te hebben maar in de week van 16 november kan ik hem verwachten en dan zijn we klaar met de verbouwingsoperatie vanwege de aanschaf van een nieuwe tv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten