dinsdag 3 november 2015

Bakerstreet

(een deel van) de beleg selectie
Na de geslaagde aankoop was het tijd om een hapje te gaan eten. De vorige keer had ik dat bij Rox gedaan en dat was niet goed bevallen dus deze keer viel de keuze op Bakerstreet. Het was druk dus een vrij tafeltje was er niet en we namen dus plaats aan de leestafel.

Bakerstreet is de luxe variant van Bakker Bart maar het assortiment is vrijwel hetzelfde. Ik koos voor een cappuccino en een Italiaanse bol met filet americain waarbij ik een flashback had naar zaterdagen waar ik samen met Dennis op zoek ging naar cd´s, boeken, games en video´s en we altijd een broodje scoorden bij Bakker Bart. De broodjes waren nog steeds top (alhoewel ze kleiner waren dan in mijn herinneringen) en na betaald te hebben verliet ik Bakerstreet weer met een veel beter gevoel dan ik vorig jaar had bij Rox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten