vrijdag 4 september 2020

Vis van Beek

Niks mis mee
Zoals onze receptioniste ons al verteld had was Vis van Beek geen fine dining experience maar hadden ze, volgens haar, wel de beste vis van het eiland. We betraden de zaak die uit een afhaal balie met buzzer systeem bestond en een flinke stapel tafeltjes had, zowel binnen als buiten. Aangezien het buiten vol zat namen we binnen plaats en maakten onze keuze uit de kaarten die op tafel lagen. Dat werd voor mij een lekkerbekje met aardappelsalade en voor mijn vriendin tonijn van de gril met frietjes en salade. Ik bestelde onze keuze aan de balie en nam daar een Skuumkoppe en spa blauw bij maar tot mijn verrassing werd verteld dat het eten gebracht zou worden omdat wij maaltijden hadden uitgezocht en geen los visje.

Ik nam de drankjes mee terug naar de tafel waar wij lang, erg lang moesten wachten op ons eten. Ik benaderde de balie dan ook met de vraag of ik te ongeduldig was of dat zij ons niet konden vinden maar werd verzekerd dat wat in het vat zat niet verzuurde. Eindelijk kwamen onze visjes dan en de receptioniste had gelijk, het was top. Geen twijfel mogelijk als je in de Koog bent ga naar van Beek want dat is genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten