donderdag 17 september 2020

Tandarts

In ieder geval vriendelijk
Ik mocht weer naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle en dit was mijn tweede bezoek sinds Corona, de eerste was trouwens bij de mondhygiëniste. Binnenkomst was iets aangepast want naast het handen desinfecteren stond er nu ook een standaard met mondkapjes met daarbij het verzoek er een op te doen.

Zo zat ik dus op het bankje met een gezellig mondkapje op om naar binnen te gaan maar eenmaal binnengekomen wachtte mij een minder prettige verrassing, het was weer tijd om foto's te maken en dat os een zeer moeizaam proces bij mij. De assistente stond al opgesteld om op de knop (die zit op de gang) te drukken als alles klaar stond en met pijn en moeite kwamen we met zijn drieën door het proces heen, tot grote opluchting van ons allen.De controle zelf was daarna vlot gedaan en ik kan weer zes maanden moed verzamelen tot het tijd is voor de volgende controle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten