vrijdag 18 september 2020

Nieuwe schil

Aankondiging
Blogger had al geruime tijd aangkeondigd dat er een nieuwe interface aankwam voor het maken van blog posts maar nadat ik het een kleer geprobeerd had was ik als een has teruggegaan naar de oude interface want de nieuwe werkte echt voor geen meter.

Het was nu echter helaas zo v er dat ik niet meer terug kon naar de oude versie en de nieuwe moest gaan gebruiken en ik was dan ook erg bang dat het leven er heel ver op achteruit zou gaan. Het is nog steeds niet 100% werkbaar maar gelukkig zijn de grootste problemen tijdens de proefperiode wel verholpen. Verbeteringen zijn er ook ten opzichte van de vorige versie dus netto is het ongeveer gelijk. Hopelijk gaat Google de laatste probleempjes ook nog verhelpen op niet al te lange termijn en dan ben ik weer one happy blogger om met een bekende persoon te spreken waar de laatste film van Quentin Tarantino over gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten