donderdag 24 september 2020

Universiteit Wageningen

Mooie plek
Ik had samen met een collega een klusje voor een van onze klanten maar dat was op een bijzondere locatie, de campus van de universiteit van Wageningen. De route naar de universiteit was een makkie maar het laatste stukje over de campus heen was best wel spannend want buiten Amsterdam om heb ik nog nooit zoveel fietsers bij elkaar gezien en die hadden uiteraard continu voorrang. Het laatste stukje duurde relatief lang maar ik was op tijd van huis vertrokken en was dus netjes op tijd ter plekke.

Binnen ging ik in gedachten weer een kleine veertig jaar terug naar mijn eigen universiteitsperiode want het zag er allemaal nog bijna hetzelfde uit als toen. De sessie ging prima, de klant was tevreden maar ik hield een veel beter gevoel aan deze sessie over en dat kwam puur door de locatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten