vrijdag 11 september 2020

De wasmand

Dit was het merk
Een van de weinige dingen die nog steeds bij ons was uit mijn eerste woning was de wasmand die ik gekocht had toen ik daar ging wonen. Een ronde zonder deksel of wat dan ook van wit plastic, niet echt iets om trots op te zijn.

Ondanks het feit dat we al meer dan een jaar geleden een mooie nieuwe hamper hadden gekocht stonde de oude nog steeds in de badkamer en werd ook nog steeds gebruikt tot ik besloot dat er na meer dan dertig jaar echt wel eens afscheid genomen mocht worden en zo verdween ie van de badkamer naar een plekje voor de deur waar hij op de dinsdag stond te wachten, de dag dat het grof vuil opgehaald wordt hier. We hebben nu een mooiere wasmand in gebruik met deksel en meer plaats in de badkamer. Dat had ik dus al een jaar geleden moeten doen maar beter laat dan nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten