dinsdag 22 september 2020

Tripje

Ook een mooi eiland
Het leuke van deze klant is de locatie en de afstand, met een reistijd van drie en een half uur (enkele reis) ga je niet eventjes op en neer voor een bezoekje. Dat betekend dus dat om er op tijd te zijn ik een dag van te voren moet vertrekken en aangezien ik er twee dagen opleiding ga geven ik er dus ook twee nachten moet blijven.

Dat leidde tot het volgende mooie plan. De opleiding is op woensdag en donderdag en dus ga ik samen met mijn vriendin al op dinsdag naar het eiland, behalve de twee nachten op kosten van de zaak plak ik er nog een derde op eigen gelegenheid aan vast en da hebben we de dinsdag en vrijdag samen om op het eiland te kijken en de woensdag en donderdagavond ook samen. Zo is de tweede vakantie trip van dit jaar wederom een trip naar een Waddeneiland en alhoewel het laat in het jaar is hebben we er erg veel zin in. Nu boot en hotel boeken en eens kijken wat we willen gaan doen in onze vrije tijd daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten