vrijdag 13 maart 2020

Weinig boodschappen

Daar is ie weer
Vandaag ging ik tussen het werken door even boodschappen doen en bij de plaatselijke supermarkt kwam ik erachter dat de gemiddelde Nederlander in totale paniek was geraakt want van "primaire" dingen als rijst, eieren en wc papier waren de schappen volledig kaalgeplukt. Nu kan ik me bij rijst nog iets voorstellen maar de houdbaarheid van eieren is niet heel erg hoog en wc papier begrijp ik echt niet. Bij tekorten kun je altijd nog wat washandjes in het toilet neerleggen.

Wat ik extra komisch vond was dat een medewerkster van de supermarkt mij vertelde dat ik niet mocht fotograferen en dat dit nooit toegestaan was. en dat dit helemaal niets te maken had met alle leuke filmpjes en foto's die volledig viral gaan op het internet. Ik zit alleen nog te wachten op Australische toestanden waar mensen elkaar in de supermarkt elkaar de hersens inslaan over het eigendom van een pak met rollen toiletpapier, dat moeten wij hier in Nederland toch ook kunnen zou je zo zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten