woensdag 25 maart 2020

Video bellen

Wie had dar gedacht
Een van de meest gebruikte hulpmiddelen bij het thuiswerken is wel het video chatten. Waar ik privé alleen een beetje facetime met mijn vriendin en verder bijna helemaal niet gebruik ik het continu voor mijn werk, zowel voor een op een gesprekken als voor groepsgesprekken.

Het is toch net even prettiger als je je gesprekspartners ziet en niet alleen hoort, dat voegt best wel een hele hoop toe aan de discussie. Meekomend voordeeltje is dat je ziet hoe iedereen de boel thuis heeft ingericht en hoe gezinsleden met hapjes en drankjes voorbij komen maar er is ook een klein nadeel te vermelden, je moet zelf wel netjes achter het scherm zitten en zo krijg ik vaak te horen dat het wel tijd wordt dat ik me eens ga scheren want sinds ik niet meer naar klant en kantoor ga laat ik dat er behoorlijk bij inschieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten