donderdag 5 maart 2020

Afronding

Prima bezoek
In het kader van kilometers maken bracht ik samen met een collega mijn laatste bezoek aan een van onze klanten om de implementatie af te ronden en de klant bij te staan in het eerste gebruik.

Er waren deze maal wat extra medewerkers bij maar deze werden ook vlot bijgepraat en vervolgens werden de eerste werkzaamheden met het nieuwe portaal uitgevoerd naar volle tevredenheid van de medewerkers. In de navolgende ronde wilde men eigenlijk terugkomen op de beslissing om een bepaald onderdeel niet te gebruiken want men zag de meerwaarde daarvan nu goed in. Mochten ze dat alsnog gaan gebruiken dan kan mijn collega dat prima uitvoeren en dit was voor mij dan ook de afronding van dit prettige traject. Op naar de volgende zeg ik maar-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten