maandag 2 maart 2020

Verbouwen

Niet een maar twee
Een tijdje terug schreef ik al dat "mijn" Albert Heijn op het Belgiëplein verbouwd werd maar dat bleek niet de enige verbouwing te zijn want ook de Albert Heijn op de Pieter Caland laan ging in de steigers.

Nu is dit niet echt mijn geliefde winkel want het assortiment is niet al te groot en veel van de spullen die wij normaal halen hebben ze niet maar de parkeergarage daar is wel ontzettend handig. Ik ging dus na de verbouwing weer een keertje kijken en hij bleek heel flink gegroeid te zijn (de Gall en Gall ernaast was geen succes en die ruimte is er dus bijgekomen). Ze hebben nog steeds niet alle spullen die wij normaal kopen maar er is flink wat bijgekomen dus het is er zeker stukken beter geworden en als ik er vanaf nu langs rijd zal ik hem niet meer standaard passeren maar aan de hand van de boodschappen behoeft er zeker weer een bezoekje brengen. Altijd fijn om meer keuzes te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten