donderdag 12 maart 2020

Geen kantoor

Wel makkelijk steeds hetzelfde plaatje
Donderdag kwam op het werk het bericht dat al verwacht werd. Ons kantoor gaat vanaf maandag voor de rest van de maand op slot om de risico's van besmetting door het Corona virus zo klein mogelijk te maken. Iedereen kreeg dan ook het advies om te controleren of hij of zij thuis kon werken en te kijken of er nog wat apparatuur nodig was om thuis wat prettiger te werken. Dat leidde er voor mij toe om een beeldscherm in te laden want een groot scherm is toch wel wat prettiger als je permanent thuis zit dan het standaard scherm van je laptop.Daarna nam ik met een vrolijk tot volgende maand afscheid van mijn collega's iets wat ik normaliter alleen doe als ik op vakantie ga. Nu maar eens uitvinden wat het verschil is tussen een dag per week thuiswerken en een hele maand thuiswerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten