zondag 1 maart 2020

Feestje

Gezellig
We hadden vandaag een feestje in Assendelft vanwege de verjaardag van de dochter des huizes. Aangezien het vorig jaar bom en bomvol was werden er dit keer een stuk minder gasten uitgenodigd en was de start naar de voormiddag verplaatst.

De route naar het adres was best wel spannend want de navigatie van de nieuwe auto stuurde ons via kruip en sluip weggetjes waar we eerst door een groot hek tegengehouden werden en vervolgens een fietspad in moesten dat door een paaltje n iet mogelijk bleek te zijn. Na het negeren van de navigatie en stug doorrijden ging het echter wel goed en stonden we tenslotte voor de deur waar we van harte welkom geheten werden. Ik kwam met de opa van de jarige in gesprek die in de plaatselijke politiek bleek te zitten waar ik ook door een kennis behoorlijk wat vanaf wist. Het gesprek werd goed geholpen door de prima witte wijn en later de loempiaatje's en andere heerlijke hapjes die voorbij kwamen. En tenslotte de complete maaltijd die volgde. Tegen acht was het echter tijd om te vertrekken want ik moest thuis nog even aan de slag om de laatste hand aan een presentatie te leggen die ik de volgende dag op mijn werk moest houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten