vrijdag 27 maart 2020

Bezoek aan kantoor

Zo voelde het aan
Inmiddels zijn de verwachtingen om weer naar kantoor te gaan van 6 april opgeschoven naar 1 juni en misschien nog wel later. Daarom was er de mogelijkheid om wat extra spulletjes op te halen om het thuiswerken wat makkelijker te maken en dus had ik een afspraak met de huismeester gemaakt om langs te komen.

Ik arriveerde in de surreële omgeving van een collega loos kantoor waar ik een andere collega net in zijn auto zag vertrekken met een bureaustoel en de huismeester gepaste afstand hield terwijl ik mijn spulletjes bij elkaar zocht en inpakte. We hadden een gesprekje over hoe het nu verder zou gaan maar konden ons geen van beide voorstellen wanneer alles weer normaal zou zijn. In de auto terug naar huis bedacht ik in ieder geval dat ik gelukkig een baantje had waarbij ik probleemloos van huis uit verder kon werken en niet naar buiten moest om met anderen te werken of, nog erger, helemaal niet meer kon werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten