vrijdag 9 augustus 2019

Vlucht apps

Genoeg keuze
Met mijn vriendin en haar dochter op reis naar haar ouders is het tegenwoordig wel erg fijn dat je hun vluchten gewoon via je telefoon kunt volgen en dus precies weet of de vlucht vertraging heeft, wanneer hij opstijgt en wanneer hij land.

Aangezien zij met KLM de intercontinentale vlucht maken en met Bangkok airways het lokale hopje heb ik nu ook de app van Bangkok airways erbij gezet (die van KLM had ik uiteraard al). Maar ik merk dat ik de apps van de luchtvaart maatschappijen eigenlijk niet gebruik om de vluchten te volgen want die zijn toch meer op verkoop en tijdig inchecken gericht dan alleen de vlucht zelf. Het onlangs door mij geïnstalleerd Flighty blijkt toch een stuk prettiger te werken en die gebruik ik dan ook om hun voortgang te volgen. En die is op dit moment dat de interne vlucht net is opgestegen en dat zij over anderhalf uur weer landen waar haat broer hun oppikt voor het laatste stukje met de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten