zaterdag 3 augustus 2019

Flightly

Genoeg opties
Een tijdje terug zag ik een nieuwe app om je vluchten bij te houden en waarschuwingen te krijgen en uiteraard moest ik die proberen alhoewel ik erg tevreden ben over Tripcase, mijn standaard reisapp.

Flighty werd dus gedownload, geïnstalleerd en opgestart en het eerste dat opviel was dat alle alerts achter een betaalfunctie zaten en dat was dus geen enkele reden om Tripcase te verlaten. Wat echter wel grappig was dat er een lijst met kaart plus gegevens bijgehouden werd van al je gemaakte vluchten dus ik syncte de laatste vier jaar die ik nog elektronisch beschikbaar had. En zo zag ik het aantal kilometer dat ik gevlogen had, de landen die ik bezocht had en de luchthavens waar ik geland of opgestegen was. Best wel grappig en voorlopig blijft Flighty dus nog even staan maar of ik er mijn toekomstige trips in vast ga leggen en de app dus echt ga gebruiken is nog even een vraagteken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten