dinsdag 27 augustus 2019

De vlietlanden

De dames met een drankje
Afgelopen weekeind was het wederom schitteren weer en misschien wel voor de laatste keer deze zomer. Mijn vriendin was op zondag dus druk aan het appen met een vriendin en ik kreeg te horen dat we een gezellige picknick gingen houden gewoon omdat het kon. De ijskast werd dus geplunderd van alles wat bij een picknick kon horen en dus was er een tas met cola, 7up, bier, wijn en worstjes (de enige hapjes die we nog in huis hadden) ingepakt en een tweede tas met kleedjes, handdoeken en nog het een en ander wat mij duister was.

We reden vervolgens naar onze vrienden toe die twee soortgelijke tassen klaar hadden staan en nog wat extraatjes als parasols die wij niet hadden en daarna reden wij naar de vlietlanden waar het erg druk bleek te zijn. De parkeerplaats was vol dus moesten wij uitwijken naar de andere parkeerplaats en via de camping (gelukkig was er iemand met een sleutel die het hel voor ons openmaakte) naar de plas lopen. Ondanks de drukte wisten wij nog een mooi plekje te scoren en na het opzetten van ons plekje zetten wij ons neder om te genieten van hapjes en drankjes en waar de dapperen zelfs het water ingingen. Tot die dapperen bleek zelfs mijn vriendin te behoren die normaal niet zo van het water is maar er vandaag in de hitte extra van bleek te genieten. Kortom een prima manier om afscheid van de zomer te nemen maar stiekem hoop ik dat het niet afgelopen is en er nog zo'n mooi weekend aankomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten