maandag 12 augustus 2019

Roti Mahal

Lekker 
Deze week was een collega van mij weer van drie weken vakantie terug gekomen en alhoewel dat oog met andere collega's gebeurt is dit toch wel een bijzonder geval. Dit is namelijk de collega met wie ik eens per week buiten de deur ga lunchen

Vandaag werd er dus meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt en gingen wij buiten de deur lunchen. We moesten echter ook een boodschap in Almere stad doen dus werd er daar in de buurt een eettentje gezocht en zo kwamen we terecht bij Roti Mahal. Alhoewel ik buiten nog braaf aan een broodje dacht werd dat binnen toch veranderd in een warme hap. Ik koos voor de roti rol bakkeljauw en mijn collega ging voor de bami met kip. Daarbij een spa rood en een spa blauw en we hadden een erg lekkere, maar wel calorie rijke lunch. Gelukkig is mijn vriendin op vakantie dus ik kan vanavond compenseren met een rauwe wortel en een blaadje sla maar mijn collega eet vanavond gewoon thuis met vrouw en kinderen dus die kan, helaas voor hem, niet compenseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten