dinsdag 13 augustus 2019

Ameland

Uit de lucht
Ik ga de laatste tijd weer wat vaker naar klanten toe, iets dat ik heel erg leuk vind maar er zit een nadeel aan vast. De klanten die ik bezoek zitten meestal niet naast de deur en zo  ben ik al naar Groningen en Uithuizen geweest de laatste tijd en mag ik binnenkort naar Stein en wederom maar Uithuizen toe. Toen mij gevraagd werd of ik bereid was een klus bij een van onze klanten te doen was ik uiteraard benieuwd naar de reistijd en die bleek nog langer te zijn dan het rijtje klanten dat ik net noemde.

Alleen deze keer had ik er niet zo veel bezwaar tegen want deze klant zit in Hollum en dat ligt op Ameland, een eiland waar ik jaren terug al een keertje ben geweest. Ik zie het wel zitten om daar op een vrijdag of een maandag langs te gaan waarbij ik vanwege de lange reis uiteraard een dag eerder moet vertrekken om dan samen met mijn vriendin lekker drie dagen op het eiland te zitten. Nu alleen nog zien of de klus doorgaat en of ik hem mag uitvoeren want met deze locatie zijn er uiteraard nog veel meer collega's geïnteresseerd in deze opdracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten