donderdag 29 augustus 2019

Het diepe zuiden

Mooi kantoor
Maandag was een dagje autorijden voor mij want ik mocht op viste bij een van onze klanten en deze was gevestigd in Stein. Voor diegenen, die net als ik, geen idee hebben waar Steijn ligt, dat is das vlak boven Maastricht wat een tochtje van twee en een half uur betekende.
Gelukkig was mijn afspraak om half elf dus ik hoefde niet belachelijk vroeg mijn bed uit om daar op tijd te zijn en mijn wekker stond dus op de normale tijd voor een werkdag van zeven uur.

Het was nog de uitloper van de vakantie periode dus het was nog steeds redelijk stil op de weg en zo kwam ik netjes op tijd aan waar ik met een aantal medewerkers van de klant de vergader ruimte indook om hun vragen door te nemen. De sessie verliep lekker vlot en ik kon de klanten goed helpen door het beantwoorden van hun vragen en het geven van wat tips hoe ze met sommige zaken om konden gaan. Na enkele uren vertrok ik dan ook weer voor wederom een rit van twee en een half uur om thuis te komen. Ik vond het echt ontzettend leuk om te doen en ga weer naar een van onze klanten als het nodig is maar ik zou echt heel erg blij zijn als het de volgende keer toch wat dichterbij is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten