vrijdag 16 augustus 2019

Dagopname

De huidige naam
Mijn vader mocht naar het ziekenhuis voor een dagopname en moest daar om 10 uur zijn. Ik haalde mijn ouders dan ook op en alles verliep lekker vlotjes. Bloedafname en controle, inchecken op de afdeling en kennis maken met de erg vriendelijke verpleegster, allemaal top en allemaal vriendelijke mensen. Er werd ons ook netjes verzekerd dat het niet zo laat ging worden als de vorige keer (10 uur 's avonds voor hij weer weg mocht), maar daar had ik niet al te veel vertrouwen in.

Helaas bleek mijn wantrouwen uit te komen want we konden pas om half negen naar het ziekenhuis rijden om hem op te halen en bij aankomst waren ze nog steeds niet klaar. Het werd dan ook half tien voor we weg konden maar aan de positieve kant was alles netjes verlopen en kon ik mijn ouders nog voor tien uur bij hun thuis afzetten, toch nog iets sneller dan de vorige keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten