dinsdag 20 augustus 2019

Afscheid

Mooie plek
Het was zover, vandaag was het afscheid van de vrouw van mijn beste vriend en die vond plaats bij Dunweg om 15:45. Ik had met de boys afgesproken om half vier en had ons rouwboeket bij me. Ik was iets te vroeg en zij iets te laat zodat ik nog diverse familieleden op de parkeerplaats kon begroeten maar wij waren allemaal ruim op tijd binnen voor een indrukwekkende ceremonie waarbij muziek, zoals altijd bij dit soort gelegenheden, mijn breekpunt is.

Deze keer was het Piano man van Billy Joel waar ik het niet droog bij hield, maar ook diverse andere nummers waren zwaar. Na afloop was er nog een samenzijn met hapjes en drankjes en bij het afscheid nemen was er de plechtige belofte tussen de boys om het leven weer op te pakken en ons daar niet van te laten weerhouden, hoeveel tegenslagen er ook op ons pad komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten