donderdag 13 december 2018

Woodstone

Druk
Donderdag reden we samen terug naar Amsterdam nadat ik klaar was op mijn werk en aangezien ik tot zes uur bezig was besloten we eerst een hapje te gaan eten in Almere en wel bij Woodstone. Bij deze keten eet je een uitstekende pizza, pasta of salade voor een uitstekende prijs en dat was wel te zien aan de drukte, het restaurant zat behoorlijk vol toen ik binnenkwam.

Mijn vriendin zat al achter een muntthee en we bestelden een broodplankje en twee bier bij de serveerster, een weizen voor mij en een Perroni voor haar. Qua eten ging zij voor gezond (een kip avocado salade) en ik voor een echt mannengerecht, pizza met vlees, veel vlees. Toen de gerechten kwamen hoefde de bediening dan ook niets te vragen, de pizza ging meteen naar mij en de salade meteen naar mijn vriendin. Zoals verwacht was alles prima de luxe en het eten verdween dan ook in een vlot tempo waarna er nog plek was voor een toetje bij mijn vriendin en een dubbele espresso bij mij. Met een rekening van iets boven de €50 was het prima eten voor een prima prijs, Woodstone maakte zijn reputatie voor de zoveelste maal waar en wij zullen zeker tot de terugkerende bezoekers behoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten