zondag 9 december 2018

Eten en kijken

Goede thriller
De vakantie was voorbij en naast een terugkeer naar het werk was dat ook een terugkeer naar de vrijetijdsbestedingen. Een daarvan was mijn regulier eten en film afspraak met een van mijn vrienden en gezien de drukte werd dat een donderdag i.p.v. een vrijdag.

We begonnen met de maaltijd bij Zuidam, prachtig gelegen aan de Spaarne waar we voor twee gangen gingen (hoofd en na) Onder het genot van een prosecco met brood kozen we beide voor de kabeljauw als hoofdgerecht met daarbij een goede witte wijn en na werd voor de zoetekauw een cheesecake met koffie, chocolade en nog het een en ander aangedragen en voor mij, mijn persoonlijke favoriet het kaasplankje. Na een heerlijke maaltijd was het richring Beverwijk waar we naar Widows gingen kijken, een goede thriller met o.a. Liam Neeson in een van de hoofdrollen. Gelukkig was ik de volgende dag vrij want het was een latertje geworden maar het was de moeite waard geweest, zowel voor de maag als voor de ogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten