zaterdag 22 december 2018

ML

Tonijn
Vrijdag was de laatste eet en film avond met een vriend van mij voor dit jaar en we besloten het jaar goed uit te luiden. Dat hield in dat we gingen eten in ML in Haarlem, niet het Michelin ster restaurant waar ik al een keer was geweest maar de bistro.

We besloten voor het drie gangen menu te gaan en waar ik voor steak tartaar, hert en kaas ging besloot de andere kant van de tafel voor tonijn, hamburger en Snickers. Met een Prosecco en heerlijk brood brachten we de tijd door tot de eerste gang en die vonden we allebei subliem. De bistro mag dan geen ster hebben. het eten is van uitstekende kwaliteit. Hij nam een witte wijn bij zijn hamburger met garnituur, frietjes, kaas en een eitje en ik nam een rode bij mijn hert dat vergezeld ging van witlof, spruitjes en nog het een en ander in een prima wildsaus. Als laatste de desserts en koffie met lekkers na en het was een van de betere etentjes van 2018 geworden. Straks eens kijken of de film ook een topper ging worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten