dinsdag 11 december 2018

Bowlen

Sportief bezig
Ons jaarlijkse teamuitje vond deze keer plaats in het bowlingcentrum van Almere waar we eerst anderhalf uur gingen bowlen om daarna van de maaltijd te gaan genieten. Iedereen was lekker op tijd en na het aantrekken van de schoenen begaven we ons naar de banen waar de strijd ging losbarsten. Bowlen is niet echt mijn ding en dat was ook aan mijn scores te zien. Ik wisselde spares, strikes en beurten van nul punten met elkaar af en eindigde dus niet in de top van het klassement, dat moest ik bij de maaltijd dan maar goed maken.

We hadden een grill arrangement in het restaurant van de bowling waar ik voor het vis arrangement had gekozen, net zoals drie anderen. De meerderheid was zoals te verwachten voor het vlees gegaan. Ik kreeg een mooi bordje met zalm, roodbaars, gamba's witvis en zeewier salade en ik moet zeggen van prima kwaliteit. Het was meer dan genoeg en zowel het saladebuffet als de frietjes waren eigenlijk niet nodig maar dat weerhield mij er niet van om van beiden te proeven. Na de koffie was het tijd geworden om op te breken en het gezelschap viel langzaam uiteen na een meer dan geslaagde teambuilding. Nu wordt het en jaartje wachten op de volgende maar voorlopig kunnen we teren op de herinneringen van deze avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten