dinsdag 4 december 2018

Spa en zwembad

Uitzicht
We moesten op tijd terug zijn bij het hotel want mijn vriendin had een afspraak gemaakt bij de spa van dat hotel voor een uitgebreide behandeling. Daarom was het nadat de taxi ons afzette vlot naar de kamer waar ik me kleedde op het zwembad en zij zich kleedde op het bezoek aan de spa. We namen samen de lift naar de tiende verdieping want daar was zowel het zwembad als de spa te vinden maar waar ik linksaf ging, ging zij rechtsaf.

Ik nam een tafeltje, trok broek en t shirt uit en nam een heerlijke duik in het water en trok een aantal verfrissende baantjes. Daarna was het terug naar mijn tafeltje waar ik lekker wat ging lezen en ondertussen een biertje en wat te eten bestelde bij de rondlopende bediening. Al vlot arriveerde mijn bestelde biertje en gebakken rijst met varkensvlees en legde ik de literatuur terzijde om van het voedsel en de drank te genieten. Daarna was het terug richting boek totdat mijn vriendin klaar was met haar spa bezoek en wij gezamenlijk terugkeerden naar de kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten