zondag 2 december 2018

Rockin' robin

Mooie plek
Ondanks, of misschien wel juist door de rust besloten we vandaag opnieuw naar Seenspace te vertrekken voor het diner. Op de heenweg kwam er een roedel agressieve honden uit een erf aanvliegen dus we besloten om, op aandringen van mijn vriendin,  via de overkant van de weg verder te lopen, better safe than sorry.

Daarna arriveerden we bij een iets drukker dan gisteren Seenspace waar zelfs een aantal van de winkels nog open was. Na wat rondgekeken hebben zonder iets te kopen liepen we door naar de waterkant om een restaurant uit te kiezen en ditmaal viel de keuze op  Rockin' Robin. We namen plaats aan de waterkant (weliswaar flink wat meters hoger) en bestelden bier (hier wel Thais te krijgen) en een vers mango sap. Na het bestuderen van de kaart besloot ik voor het eerst in de vakantie westers te gaan eten en bestelde een forse steak met frietjes en een salade. Mijn vriendin ging voor de Thaise variant van een westers gerecht en wel spagethi met schelp en schaaldieren uiteraard flink wat pittiger dan onze Italiaanse vrienden het maken. Na het eten volgde een tweede drankje, wederom Chang voor mij en nu een Corona voor mijn vriendin waarna we, zonder deze ronde de honden tegen te komen, terug gingen naar ons hotel. Morgen was het vertrek naar de laatste bestemming van onze vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten