vrijdag 21 december 2018

Klanten

Niks mis mee
Afgelopen woensdag was ik jarig en dat vierde ik dit jaar op een hele aparte manier, met een autorit van meer dan 500 kilometer. Ik moest namelijk een bezoek brengen aan twee van onze klanten en dat was een flinke rit want de ene zat in Nederweert en de andere in Hoensbroek.

Gelukkig ligr dat in elkaars verlengde en zo was de eerste rit meteen de langste met 225 kilometer. Gelukkig was de afspraak om half elf dus ik hoefde niet heel erg vroeg op te staan. Na een fileloze rit arriveerde ik ter plekke waar mijn collega als eerste arriveerde. Het bleek een uiterst nuttig bezoek te zijn en na anderhalf uur namen wij weer afscheid om naar de tweede klant te reizen. Gelukkig hadden we genoeg speling voor een bezoekje aan de Subway voor een prima lunch (tonijn voor mij) om met gevulde magen het volgende stuk te rijden. Ook klant twee was een verhelderend bezoek en voldaan stapten we in de auto voor de rit naar huis, en dat was voor mij nog een dikke 175 kilometer. Toen ik thuis kwam was ik best wel moe maar het resultaat was ook goed dus dat woog mooi tegen elkaar op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten