dinsdag 25 december 2018

Kerstavond

Niet nodig Youtube is your friend
Kerst begon bij ons op kerstavond want toen hadden wij mijn ouders op visite. Mijn vriendin was 's middags al druk in de weer in de keuken voor een klassieke kerstmaaltijd van rollade, stoof peertjes, appelmoes, gebakken aardappeltjes en spruitjes. Ondertussen zorgde ik ervoor niet in de weg te lopen en dus liep alles uitstekend.

In de namiddag pikte ik mijn ouders op en die bewonderden bij binnenkomst de boom en de aankleding van het huis erg mooi vonden maar ook de hapjes en drankjes op tafel konden waarderen. Het was erg gezellig maar op een gegeven ogenblik werd toch de eettafel opgezocht die inmiddels feestelijk gedekt was en van alle lekkere gerechten voorzien was. Dat vonden mijn ouders ook want er werd een flink gat geslagen in het voedsel maar de bodem werd niet bereikt er was meer dan genoeg om van te genieten. Na het toetje van het Ben & Jerry ijsje en de koffie en thee met lekkers kwam er een einde aan een uiterst gezellige avond en bracht ik mijn ouders weer terug naar huis.De kop was er af, de rest van de kerstdagen kon komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten