donderdag 6 december 2018

De knoest

De plek waar ik mijn collega afzette
De vakantie was voorbij en het echte leven begon weer en dat betekende dus ook werken. Een van de eerste dingen die op de agenda stond was een bezoek aan een klant van mij samen met een nieuwe collega die het vak moest leren.

Aangezien ik een andere afdeling ondersteunde mocht ik zelf kiezen of het een ochtend of een middag bezoek zou worden en gezien de afstand (in het zuiden) koos ik voor de middag, dat scheelde bij het opstaan. Om een uur of elf reden we samen weg bij het werk en we stopten bij de Knoest om daar een auto achter te laten en met een auto verder te gaan. Hier was een Albert Heijn to go naast de bekende fastfoodketens te vinden en met een broodje Old Amsterdam, een broodje zalm en een verse jus d´orange gewapend stapte ik weer in om de reis samen te vervolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten