dinsdag 12 juni 2018

Snackmobiel

Meer dan een
Maandag hadden we een lange sessie na het werk die tot een uur of acht zou duren. In zo'n geval wordt er uiteraard ook voor de inwendige mens gezorgd en dat was deze keer via de snackmobiel. Mijn groep was de eerste die met de maaltijd mocht beginnen dus we verzamelden ons in het zonnetje om de snack kar en ik besloot tot een patatje oorlog en een frikandel speciaal. Allemaal erg slecht maar normaliter eet ik dit nooit dus een keertje moest kunnen. Gezeten in het zonnetje aan een van de twee tafels die wij buiten hebben staan smaakte de frietjes voortreffelijk en ik was dan ook helemaal klaar voor het echte programma van de avond.

Dar was de generale repetitie waar een aantal van onze collega's die dezelfde presentatie donderdag voor onze klanten gingen houden en graag van ons wilden horen wat er goed ging en wat er beter kon. Het waren goede demonstraties waarbij er wat tips van het publiek kwamen waar de presentatoren donderdag hopelijk wat aan hebben. Ik ben dan ook erg benieuwd wat de reactie van onze klanten gaat worden maar daar moeten we nog even op wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten