zondag 3 juni 2018

Monteur

Vakman
Zaterdag was het op tijd opstaan want tussen half tien en half elf kon de monteur opduiken om mijn tv verbinding in het digitale tijdperk te trekken. Hij arriveerde binnen het tijdslot maar helaas wel aan het einde, ik had dus iets langer kunnen uitslapen maar that's life.

Verder ging alles erg soepeltjes, de kabels (het gedeelte waar ik echt hulp bij nodig had) werden snel en netjes via de telefoongoot getrokken en al gauw was de boel verbonden. Vervolgens moest de software voor het tv kastje gedownload worden en dat kostte de nodige moeite want hij stopte steeds tijdens het downloaden. Na een harde reset van de router lukte echter ook dat en draaide mijn nieuwe tv verbinding en nam ik afscheid van de monteur. Nu de komende week eens gaan kijken wat ik aan zenders en nieuwe mogelijkheden heb want daar gaat dit weekend niets van komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten