vrijdag 15 juni 2018

Digitale tv

Een van de voordelen
Inmiddels is mijn digitale tv aansluiting aardig ingeburgerd en ben ik het langzaam naar wens aan het inrichten. Een van de voordelen is dat ik een eigen zender menu kan aanmaken waar ik dan alle zenders uitgooi die ik toch niet interessant vind (Duitsland, Frankrijk, lokaal uit andere provincies) plus alle niet HD zenders zodat het zappen wat overzichtelijker wordt.

Met de WK komt een tweede voordeel in beeld want ik kan nu ook op mijn iPad probleemloos tv kijken via de XS4ALL app en dat betekent dat als ik ergens anders mee bezig ben ik de iPad er naast zet en uit de ooghoeken (of bij luide jubel) eens kan kijken wat er gebeurt op de Russische velden. Kortom meer functionaliteit waar ik wat aan heb, beter beeld en minder geld betalen, digitale tv is een uitstekende keuze geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten