zondag 10 juni 2018

Dove

Behoorlijk uitgebreide lijn
Afgelopen week was mijn deodorant op en brak ik eindelijk mijn dove roller aan die al ruim een jaar in de kast lag. De reden dat ik hem in huis had was dat tijdens de vakantie van vorig jaar in een van onze hotels een grote doos met proefmonsters stond en uiteraard had ik er eentje meegenomen en thuis in de kast gedaan, waarna ik hem prompt vergeten was.

Het leuke is wel dat ik nu elke ochtend na het douchen de deodorant pak en dan meteen weer terugdenk aan onze vakantie van vorig jaar. Ik heb geen flauw idee meer in welk hotel ik de deodorant meegenomen heb maar eigenlijk is dat wel goed want dan staat er elke ochtend een ander stukje vakantie op mijn netvlies. En de deo zelf? Zodra deze op is ga ik weer over op mijn vertrouwde Sanex spuitbus dus een nieuwe klant heeft Dove niet gewonnen met de actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten