donderdag 21 juni 2018

De jutter

Wij zaten deze keer buiten
Mijn Vaderdag cadeautje (de jeans had ik van mijn vriendin gekregen voor Vaderdag ondanks het feit dat ik geen kinderen heb) op de achterbank reden we naar de jutter om te gaan lunchen.

Het was redelijk weer en er zaten zowel binnen als buiten mensen. Na wat twijfelen kozen we toch voor buiten en dat bleek een juiste keuze te zijn, het was goed te doen in de buitenlucht. Met een koffie en een cola wachten we op onze salades (we hielden het gezond vandaag) voor haar zalm en tonijn en voor mij koe. Al gauw zaten we in het zonnetje te genieten van twee goede salades met lekker brood en kruidenboter (iets minder gezond) erbij en leverden na afloop twee lege borden,, een leeg glas en een leeg kopje in. De dag was prima begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten