donderdag 7 juni 2018

JW alive

Uiteraard met T-rex
Afgelopen week kwam er een nieuwe game uit die een rechtstreekse concurrent met Pokemon go zou zijn, Jurassic world alive. En aangezien ik nog steeds Pokemon Go speel betekende dat, dat ik JW alive uiteraard ging proberen.

Het eerste grote verschil bleek te zijn dat er naast de gratis mode ook een abonnement mode in het spel zat voor de niet misselijke som van €9.99 maar uiteraard speelde ik in de gratis mode. De bedoeling is om stukjes DNA van rondlopende dino's te verzamelen via een drone met dart pijltjes en als je genoeg DNA hebt wordt je dino collectie uitgebreid met het betreffende exemplaar. Daarnaast zijn er nog modes waarin je kunt vechten en waarin je je dino's kunt ontwikkelen. Na een weekje kan ik echter zeggen dat het niet mijn ding is zoals dat zo mooi heet en inmiddels is JW alive alweer van de mobiele apparatuur verdwenen en hou ik het bij Pokemon go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten