woensdag 13 juni 2018

Klantbezoek

Goed bezoek
Onze consultants hebben het momenteel erg druk en een van onze klanten wou erg graag met een intake starten dus was mij gevraagd of ik ze wilde bezoeken.

Dat hoef je mij dit soort dingen geen twee keer te vragen dus woensdag na de lunch zat ik in de auto voor de rit naar Bergschenhoek (je komt nog eens op plaatsen) zodat ik om twee uur bij de klant was conform afspraak. We hadden een uitstekend gesprek waar de wensen en mogelijkheden op tafel kwamen en bij vertrek nam ik mijn aantekeningen mee en gaf aan dat de klant deze week nog mijn verslag van het gesprek met de inventarisatie kon verwachten. Dit soort klusjes is altijd erg leuk om te doen en een leuke variatie op het normale werk, van mij mogen ze vaker gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten