zondag 18 februari 2018

Vodafone

Beloven kunnen ze
Inmiddels is mijn Vodafone abonnement beëindigd maar het kostte nog wel wat moeite. Nadat ze een eindafrekening hadden gestuurd die te hoog was met de opmerking dat het na het ende van het contract verrekend werd kreeg ik inderdaad in januari een eindafrekening met een credit bedrag.

Bijna een maand later was het echter nog niet teruggestort dus startte ik maar weer eens een chat met een Vodafone medewerker. Na controle bleek het, uiteraard te kloppen dat ik nog geld terug kreeg maar het was normaal dat het even duurde, het zou binnen nu en drie weken overgemaakt worden. Welnu een dag later was het gestort maar ik vermoed dat als ik niets gezegd had het nog wel drie weken geduurd zou hebben. Kortom incasseren zijn ze goed in maar een stuk uitbetalen minder. Geen net bedrijf wat mij betreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten