zondag 4 februari 2018

De jutter

Leuke tent
Een van mijn collega's ging ons verlaten maar hij gaf een afscheidslunch aan een groepje mensen en die lunch was bij de jutter.

Dit bleek een strand brasserie te zijn met grote parkeerplaats vlak naast de havenkom van Almere. Onze tafels bleken al klaar te staan voor ons en de bediening nam de drankjes want de gerechten hadden we al doorgegeven. Ik zat achter een lekkere verse jus d'orange te wachten op mijn salade van rund maar een andere collega die ook weg ging bleek een flinke lading aan loempia's en andere lekkernijen meegenomen te hebben. Zo ging mijn gezonde middag (salade en sapje) toch nog redelijk ongezond maar wel erg lekker worden. Na afloop (en afscheid) besloten we hier vaker terug te komen voor een lunch want personeel, ambiance en eten waren erg goed bevallen en de ruime parkeerplekken voor de deur waren ook een plus. Ik ben bang dat die volgende keer weer niet gezond gaat worden want het brood met kroketten zag er erg goed uit maar dat zien we dan wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten