zaterdag 17 februari 2018

Tandarts

Fusie op fusie
Afgelopen week had ik weer een gezellig bezoekje aan mondhygiëniste en tandarts en dus spoedde ik mij naar het wteringscircuit waar zij gevestigd zijn. Als eerste ging ik bij Elana (de mondhygiënisten) op belt om daarna bij Juliette (de tandarts) binnen te stappen.

De controle verliep vlotjes (alhoewel we wel een gaatje gaan behandelen) maar daarna kwam er nog een surprise, het was weer tijd voor röntgenfoto's en dat is echt een ramp bij mij. De assistente stelde zich dus in de gang op bij de knop van het apparaat, ik kreeg zo'n heerlijk plaatje in mijn mond en de tandarts richtte de camera. Al kokhalzend werd foto een genomen en na een korte rust foto twee. Zonder te braken stond ik op uit de stoel, dankzeggend dat dit gelukkig maar eens in de paar jaar is en niet elk halfjaar want dan zou ik minder vaal naar de tandarts gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten