donderdag 22 februari 2018

Parmalee

De mannen
Soms komt een stukje voor het blog van de vreemdste plaatsen vandaan en zo ook dit stukje. Ik zag een download voor een nieuwe cd staan en de naam van de band bracht mij terug naar Texas 2013.

Ik was toen op vakantie met mijn matties Dennis en Simon en wij bevonden ons in Billy Bob's in Fort Worth  Hoogtepunt van de avond (voor de locals in ieder geval) was het optreden van Parmalee wat zeker niet slecht was maar waar wij niet zo lyrisch over waren als de plaatselijke bevolking. Het zien van de download bracht mij dan ook terug naar die dag in Texas waar wij de stockyards (inclusief cattle drive), de rodeo, de stamkroeg van Chuck Norris en nog heel wat andere dingen zagen. Het was dan ook een mooie dag van een mooie vakantie geweest en de download had hem weer helemaal teruggebracht. Mocht je jezelf dan ook ooit in Fort Worth bevinden en een avondje met live muziek zoeken dan is Billy Bob;s de grootste honky tonk van Amerika zeker een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten