dinsdag 20 februari 2018

Dauphine

Gelukkig
Een van die dingen die nog op het programma stond was het diner en daar hadden we Dauphine voor uitgekozen, mede omdat het daar makkelijk parkeren is. We betraden het restaurant en werden naar ons tafeltje gebracht waar we brood, cava, bier en de kaart kregen.

Vooraf viel de keuze op soft shell crab en makreel waar we beide uitermate over te spreken waren. Ik had de rib-eye met frietjes, sla en een stevige rode wijn als hoofdgerecht en zij een spa blauw met zeebaars en couscous. Wat ik al een beetje verwacht had was dat ik eindigde met de zeevaars en mijn rib-eye kon inleveren maar wederom waren wij zeer tevreden over de tweede gang. De derde werd een dubbel espresso voor mij en na wat twijfelen (wel of geen dessert) een dame blanche voor haar en daar was ze toch wel erg blij mee. Na afloop verlieten we het inmiddels behoorlijke gevulde restaurant waar ik vijf jaar geleden voor het laatst was geweest voor een lunch met mijn ouders en mijn nichtje. Een ding is zeker, het volgende bezoek gaat minder lang duren want het was prima eten voor een prima prijs met als enig minpuntje dat de tafeltjes wel heel dicht op elkaar staan maar daar is overheen te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten