woensdag 7 februari 2018

Klussen

Alles wat nodig is
Zoals de afgelopen week al geleerd had was ons logeerbed al meteen inzetbaar dus had ik mijn zwager gevraagd om op vrijdag te komen helpen (Lees: het bed in elkaar te zetten).

Iets na twaalven was hij ter plekke en na koffie en een broodje werd met de klus aangevangen. De verkoper had gezegd dat het niet al te moeilijk was en mijn zwager klaarde het karwei dan ook in een handomdraai. Na een tweede kop koffie volgden er nog wat losse klusjes zoals het schilderij op het balkon herbevestigen na de afgelopen storm, een keukengerei rekje en het kitten van de douche en klaar was Kees. Met dank nam ik afscheid van mijn zwager voorlopig is alles weer spic en span en kan hij gewoon weer voor de gezelligheid langskomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten