woensdag 21 februari 2018

Have a nice day

Er zijn zelfs al festivals van
Nee dit stukje gaat niet over een Bon Jovi liedje maar over heel wat anders. Bij de Albert Heijn wordt ik sinds een tijdje door de kassière's met een vriendelijk prettig dag de winkel uitgelaten. Het is vast verplicht gesteld door meneer Heijn zelf maar het klinkt in ieder geval heel vriendelijk.

Maar vandaag besefte ik me ineens dat ik de eerste keer dat ik naar Amerika ging versteld stond van het have a nice dat dat je bij iedere winkel na het afrekenen te horen kreeg. Aangezien Albert Heijn de voorloper is van de Nederlands winkeliers zal dit binnen een jaartje wel overal gebeuren en dan is wederom mijn stelling bevestigd dat alles wat in Amerika gebeurt een x aantal jaren bij ons gaat gebeuren. Mij benieuwen wat het volgende stukje Americana is dat ik in Nederland ga terugzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten